RYZHA WEB maketas. Kanda Žandą Česnakenzas padažo buteliukas
RYZHA WEB maketas. Kanda Žandą Česnakenzas padažo buteliukas

Kanda Žandą atvejo analizė

Drąsa, humoras ir autentiškumas

RYZHA iliustracija liepsnelės
RYZHA iliustracija liepsnelės

1. Strategija: autentiškumas kaip pagrindas

Prekinio ženklo vizija

Klientas atėjo su prašymu rekomenduoti logotipo kūrėją, o aš pasiūliau paeksperimentuoti pati, nesuteikdama garantijų. Šis sprendimas buvo drąsus, bet kartu parodė, kad klientas buvo pasirengęs kelionei.

Procesas:

  • Brief’o etapas: stengiausi suprasti ne tik, ką klientas daro, bet ir koks jis yra kaip žmogus. Kokias vertybes jis atstovauja? Kuo išsiskiria jo produktai? Šie klausimai tapo strategijos pagrindu.

  • Strateginės sesijos: kartu analizavome konkurentus, rinkos poreikius ir kliento asmenybę. Kilo suvokimas, kad logotipas turės būti tik pradžia – reikėjo kurti visą vizualinės komunikacijos sistemą, kadangi po logotipo laukė buteliukų etiketės.

  • Eksperimentavimas: daug klausiau, daug analizavau, daug bandžiau. Kai klientas pamatė pirmąsias idėjas, kaip ir niekas nekabino. Bet po keletos revizijų pasakė „AHA!“, supratau – radome kryptį. Viskas neatėjo savaime. Daug kampų išvaikščiojau iki to momento.

Svarbiausia: empatija ir aktyvus klausymasis padeda ne tik atrasti, bet ir sukurti ryšį tarp prekės ženklo ir jo auditorijos. Tad kantrybės!

RYZHA Kanda Žandą siūlytas stylescape'as
RYZHA Kanda Žandą siūlytas stylescape'as

Viskas prasidėjo nuo paprasto klausimo: „Žie, gal žinai dizainerių, kurie gali sukurt logotipą?“ Ir štai mes – daugiau nei po metų bendradarbiavimo, turėdami išskirtinį prekės ženklą, kuris sujungia klientą, produktą ir vartotoją per autentišką istoriją.

Šis projektas yra ne tik apie dizainą – tai apie empatiją, procesą, drąsą eksperimentuoti ir bendrą viziją. Dalinuosi, kaip „Kanda Žandą“ tapo ne tik aštrių padažų prekės ženklu, bet ir gyvenimo prieskoniu, kurie ieško skonio pakutenant žandą, bet ir pakvatojimo iš absurdiškų situacijų.

1 pav. Stiliaus paieškos. Atmestas stylescape'as

2. Vizualinis identitetas: nuo logotipo iki unikalios komunikacijos

Logotipo kūrimas

Logotipo kūrimas buvo pirmasis žingsnis – tai procesas, kuris apjungė kliento asmenybę ir prekės ženklo unikalumą. Eksperimentavome su šriftų kombinacijomis, minimalizmu ir humoru, kol radome tai, kas geriausiai atspindi „Kanda Žandą“.

Autentiškumo strategija

  • Jester’io archetipas: juodu humoru apsėstas personažas, kurio tikslas – pagyvinti kasdienybę būtent per juoko prizmę, kalbantis tiesiai, bet su šypsena.

  • Spalvos: ryškios, atspindinčios padažų charakterį. Jokios pilkos, nublukusios estetikos – norėjome energijos, kuri trauktų akį tiek lentynose, tiek internete.

  • Šriftai:

    • Teko Bold: drąsus ir modernus, skirtas pagrindiniams pavadinimams.

    • Inconsolata: autentiškas spausdinimo mašinėlės vibe’as, suteikiantis retro prieskonį ir žaismingumą.

3 pav. Kanda Žandą identitetas, jo nuotaika

Kanda Žandą projekto mockup'as. RYZHA WEB dizainas su Hostinger Builder, socialinės medijos maketai
Kanda Žandą projekto mockup'as. RYZHA WEB dizainas su Hostinger Builder, socialinės medijos maketai
Kanda Žandą logotipo procesas. RYZHA logotipo pieškos
Kanda Žandą logotipo procesas. RYZHA logotipo pieškos

2 pav. Logotipo paieškos. Idėjų stadija. Matoma kaip žingsnis po žingsnio eita į tą rezultatą

RYZHA iliustracija liepsnelės
RYZHA iliustracija liepsnelės

Domina nemokamas tinklapio auditas?

Susisiekimo formoje parašyk "Nemokamas auditas" ir aš susisieksiu.

3. Etikečių dizainas: produktai su charakteriu

Kuriant „Kanda Žandą“ padažų etiketes, siekiau tiksliai perteikti kliento idėjas, pabrėžiant juodą humorą ir užtikrinant, kad vaizdai būtų patrauklūs bei juokingi. Kiekvienas padažas turi unikalų herojų, atspindintį jo skonį ir charakterį.

Procesas

  • Sukurtas kiekvieno padažo personažas, perteikiantis jo nuotaiką ir humorą.

  • Naudotas juodas fonas, kad iliustracijos ir ryškios spalvos išryškėtų.

Personažai

  • Česnakenzas: atgimusi rajono klasika su daugiau klasės ir mažiau klasikos. Nors gali paversti nebučiuojama būtybe, habanero paglostys stipriau nei stoties naktinė plaštakė.
    Kaip sakant, mūsų standup'eris. Kas visai populiaru nūdieną.

  • Rūksta Nelabasis: teksaso vienkiemių įkvėptas padažas, kuriame habanero aštrumą švelnina medaus ir dūmo natos. Mėgaukis atsakingai!
    Rūkantis velnias su tokia išraiškinga veido mimika, kuri pasako viską ARBA nieko.

  • Mangus Amenus: saldūs tropiniai kerai, apsukantys smegenis, tačiau iš galo sėlinantis šėtonas Habanerus sudraskys gomurį į padėkliukus alui. Vartok atsakingai.
    Komiška filmo kadruotė. Lyg išvaryme. Ir ta neapykanta mango veide..

  • Brangioji, aš sudeginau vaikus: kai viskas jau bandyta ir jauti apatiją, šis padažas uždegs naują norą gyventi, o skausmas primins, kad esi gyvas. Tai tavo „reset“ mygtukas.
    Tai kas būna, kai vyrai lieka su vaikais vieni.. juokauju.

Šie herojai ne tik atspindi padažų unikalumą, bet ir perteikia „Kanda Žandą“ prekės ženklo dvasią, sujungdami skonį su humoru ir išskirtinumu.

Kanda Žandą fotosesija. Buteliukai. Česnakenzas. Mangus amenus. Brangioji, aš sudeginau vaikus.
Kanda Žandą fotosesija. Buteliukai. Česnakenzas. Mangus amenus. Brangioji, aš sudeginau vaikus.

5 pav. Kanda Žandą buteliukai su iliustruotomis etiketėmis. Nuotraukos Kanda Žandą nuosavybė

4. Skaitmeninė patirtis: svetainė ir socialinė erdvė

One-pager

Pradėjome nuo minimalistinės svetainės, kuri pristatė prekės ženklą ir padažus.

  • Ryškios spalvos ir herojai pasakojo buteliukų istorijas.

E-shop

Kai atsirado poreikis, svetainė buvo transformuota į el. parduotuvę naudojant Hostinger builder’į – greitą ir paprastą MVP sprendimą.

  • Trūkumai: ribotos personalizavimo galimybės. Ir man kaip WEB kūrėjai, kuri kuria custom sprendimus trukčioja akį, bet iš kitos pusės, tai tobulas įrankis startuoti ir testuotis.

  • Galimybės: ateityje siūlyčiau pereiti prie Woocommerce ar kitos platformos, kadangi užtikrinti UX ir visas gerąsias praktikas, apie kurias skelbia Baymard ir NNG galimos tik įsitraukus programuotojui. Šiaip tema straipsniui, jei kas norit -- duokit žinią.

Social media

Sukurtas post’ų rinkinys, įskaitant humoristinius meme’us ir Black Friday kampaniją, kurie padeda užmegzti santykį su auditorija.

Kanda Žandą social media post'ai.
Kanda Žandą social media post'ai.

6 pav. Kanda Žandą socialinės medijos post'ai ir meniu skrajutė

5. Nuolatinis vystymas: iteracijos ir plėtra

„Kanda Žandą“ projektas vystomas iteracijomis, siekiant išlaikyti tęstinumą ir pritaikyti prekės ženklą naujoms rinkos galimybėms.

Kanda Žandą E-shop. Hostinger Builder. RYZHA paslaugos
Kanda Žandą E-shop. Hostinger Builder. RYZHA paslaugos
Kanda Žandą meniu skrajutė
Kanda Žandą meniu skrajutė

7 pav. Kanda Žandą E-shop iškarpa. LIVE galite pamatyti apsilankę kandazanda.lt

6. Moralai ir praktinis gidas

Big Idea: autentiškumas žavi

Viskas, kas „Kanda Žandą“ tapo, yra glaudžiai susiję su jo savininko natūra. Kai prekės ženklas yra nuoširdus, jo ryšys su vartotoju tampa stiprus ir natūralus.

Recap: kaip kurti autentišką prekės ženklą

  1. Klausyk: suprask kliento viziją, vertybes ir asmenybę.

  2. Eksperimentuok: nepririšk savęs prie vieno sprendimo – ieškok „AHA“ momento.

  3. Kurti identitetą: prekės ženklas turi būti vientisas nuo logotipo iki social media komunikacijos. Žinoma, viskas priklauso nuo verslo, poreikių ir galimybių. Niekada neperšu identiteto kūrimo kaip must dalyko, kadangi kiekvieno situacija yra unikali.

  4. Drąsa kurti: nors nebuvo garantijų, pasitikėjimas procesu leido išaugti projektui.

  5. Bendra kalba su auditorija: prekės ženklas yra tiltas tarp savininko, produkto ir vartotojo.

7. Rezultatas: win-win-win

„Kanda Žandą“ tapo ne tik padažų gamintoju, bet ir humoro, šmaikštumo bei autentiškumo simboliu. Tai įrodo, kad pasitikėjimas savimi, kantrybė ir tikėjimas procesu gali sukurti ryškų ir išskirtinį prekės ženklą.

Bonus. Praktinė užduotis dizaineriams: sukurk savo unikalų prekės ženklą

  • Sukurk paprastą brief’ą savo draugui ar smulkiam verslui.

  • Išanalizuok jų poreikius, istoriją ir vertybes, konkurentus ir pan.

  • Eksperimentuok su spalvomis, šriftais ir archetipais.

  • Sukurk logotipo eskizus ir paprašyk grįžtamojo ryšio. Ne kas gražu, negražu. O kas veiktų ir atitinka tai, ką apsibrėžėme analizėje? Stengtis atsišlieti nuo savo preferencijų.

  • Išvystyk pilną vizualinį identitetą (pvz., social media post’us ar etikečių dizainą).

Autentiškumas, kūrybiškumas ir nuolatinis mokymasis – tai vertybės, kurios atvedė šį projektą iki sėkmės. Kokį prekės ženklą sukursi tu?

Taip pat, jei turit klausimų ar pageidavimų, rašykit susisiekimo formoje.

Kanda Žandą buteliukų herojai. RYZHA iliustracijos: standup'eris, rūkantis velnias, apsėstas mangas.
Kanda Žandą buteliukų herojai. RYZHA iliustracijos: standup'eris, rūkantis velnias, apsėstas mangas.

4 pav. Kanda Žandą buteliukų herojai

RYZHA česnako iliustracija
RYZHA česnako iliustracija
RYZHA iliustracija kepsnys ir pipiras
RYZHA iliustracija kepsnys ir pipiras

Nori ir tu nuo kažko pradėti? Susisiek

Nori atnaujinti turimą projektą, nes atrodo ne be taip, kaip norisi? Nori sukurti naują ženklą, bet nežinai nuo ko pradėti? Užpildyk susisiekimo formą aprašant esamą situaciją ir aptarsime ką galime padaryti toliau. Parašyti - tai dar neįsipareigojimas dirbti!

D.U.K.

Už ką čia tiek mokėti?

Tai yra individualizuoti sprendimai pagal jūsų asmeninę situaciją. Yra gilinamasi į jūsų verslą, nišą, poreikius ir ateities perspektyvą, kad kuriamas sprendimas visapusiškai tarnautų. Visa analitinė dalis, kurios metu analizuojami konkurentai, daromas auditas, dėliojamas planas reikalauja tiek laiko, tiek jūsų pačių įsitraukimo. Mano manymu, tai yra investicija.. o ne tos dienos išlaidų eilutė.

Kiek įprastai trunka WEB dizaino procesas?

Priklausomai kiek greitai yra gaunama informacija ir kokio dydžio projektas. Įprastai viskas trunka nuo 2 sav. (landing).

WEB projekto proceso sudėtinės dalys (susipažinimas, analizė, analitinės dalies pristatymas, workshop'ai (strateginė sesija), struktūros dėliojimas (low-fid / mid-fid dizaino kūrimas), pristatymas, stilistinės krypties paieškos, vizualų (nuotraukų) kūrimas / atrinkimas / tvarkymas , tekstų kūrimas, Desktop dizaino galutinis išbaigimas, mobilios versijos kūrimas, dizaino pristatymas ir redagavimas pagal jūsų komentarus, dizaino sistemos kūrimas, dokumentavimas programuotojui) reikalauja pakankamai laiko tiek kaip WEB kūrėjo, tiek kaip jūsų (kliento), tiek kitų asmenų, kurie, pvz., kuria turinį (tekstus / nuotraukas). Projektai turintys daugiau nei 10-15 psl. gali trukti apie 2-6 mėn. (ne full time).