Apie mane
Vaikystėje perpiešinėjau gyvūnėlius iš enciklopedijų ir dekoravau savo kartoninę žaislų dėžę karpiniais iš žurnalų. Lipdžiau margučius iš kieme iškasto molio, kuriuos eksponavo miestelio bibliotekoje. Galimai tai buvo pirmoji mano paroda, kai buvau šešerių. Šiandien daugiausia dirbu su skaitmeniniais produktais: kuriu WEB projektus ir grafinio dizaino vizualus. Taip pat kuriu prekinius ženklus, kurių idėjomis tikiu ir noriu padėti jiems pilnai atsiskleisti per vizualines priemones.
Žinoma, laisvalaikiu neapleidžiu ir fizinio meno. Pastaruoju metu užsikabinau ties lino raižiniais. Eksperimentuoju ir ieškau savo stilistinės krypties šiame mene, kuris puikiai atpalaiduoja nuo skaitmenizacijos. Be to, mane raudonais kedais galima išvysti lekiant su dviračiu ar kokiame kultūriniame renginyje.
O ką jūs? Kuo užsiimate? Baisiai domina kiekvieno istorija ir po ja slypinčios detalės. Tikiu kiekvieno unikaliu keliu ir savais sprendimais. Labiausiai mėgstu būti pagalbininke, jausmo ir minties ištransliuotoja vizualiai, neperšant savo asmeninių preferencijų. Tikiu, kad žmogus duotuoju laikotarpiu gali jausti, kas jam yra geriausia, o su bendru brainstorm'u gali įsileisti ir naujų vėjų.


RYZHO plauko istorija..
46+
19+
projektų, prie kurių prisidėta kūrybiškumu per pastaruosius 1.5 metų
aplankyta renginių per 19 mėn. ARBA 2.5 renginio / mėn.
5+
įkvėpta žmonių (skaičius nuolat kinta)
3 873+
km. sujudėta savo kojom (19 mėn.). ARBA 203 km. / mėn.


Nuo mažens buvau tyli, rami mergaitė su šviesiais ilgais plaukais ir mėlynomis akimis. Buvau tas žmogus, kuris neišsiskiria, kurio dažniausiai nepastebi. Mokykloje laimėjau tylos karaliaus titulą. Apie mane dažnai atsiliepdavo, kad esu draugiška – bet tai buvo daugiausia, ką jie pasakydavo.
Laikui bėgant pradėjau nuo ryškiai oranžinių sportbačių, kuriuos buvo sunku nepastebėti iki ryškesnės transformacijos – raudoni plaukai, kurie tapo mano vizitine kortele. Tuo pačiu metu pradėjau gilintis į save, siekdama suprasti savo asmenines savybes, vertybes ir galimybes. Įsitikinau, kad esu daugiau nei tik draugiška – todėl užsimaniau dar labiau būti matoma, įsimintina ir įdomi. Intensyviai domėjausi įvairiomis sritimis: psichologija, kultūra, dizainu ir meno pasauliu. Šis kelias formavo mano gilią vidinę kultūrinę dalį, išmintį ir vizualinę saviraišką – tai, kas padarė mane ne tik matomą, bet ir RYZHA įkūrėja.
Dabar esu vartotojo sąsajos (angl. UI) ir prekinio ženklo (angl. Brand Identity) dizainerė, orientuojuosi į estetiškai patrauklią ir patogią naudoti sąsają. Esu Figma entuziastė!
Noras padėti įvairiausiais klausimais, įkvėpti, dalintis. IT. Dizainas. Psichologija. Strategija. Verslas. Kuo daugiau mokiausi, tuo labiau supratau, koks svarbus yra autentiškumas ir vertybių supratimas kiekviename versle.
Prekinis ženklas „RYZHA“: „RYZHA“ (liet. ryžas) – tai raudonplaukis / oranžinės spalvos plaukus turintis žmogus. Visa tai atėjo per laiką labai intuityviai – iš jausmo, gyvenimo atsitiktinumų ir vidinio vaiko. Noras išreikšti jausmą vizualiai. Kodėl 'ZH'? Nes tai ne klyčka, tai vidinė būsena, su šiek tiek juoko, aistros ir maišto.
Kelrodės žvaigždės:
Autentiškumas. Tikiu autentiškumo galia šiame greitai besikeičiančiame pasaulyje. Rasti savo esmę tapo svarbiau nei bet kada. Jūsų istorija turi galią ir unikalumą, kurį verta parodyti pasauliui.
Empatija ir aktyvus klausymasis. Tik išjausdama ir aktyviai klausydamasi jūsų istorijos galiu sudėti taškus ant „i“. Genialumas slypi detalėse, todėl kiekviena istorija tampa svarbi ir išskirtinė.
Logika ir kūryba. Gebu analizuoti informaciją ir priimti sprendimus, kurie orientuoti tiek į trumpalaikius, tiek į ilgalaikius tikslus. Kūrybiškumas man leidžia rasti unikalius sprendimus, atspindinčius jūsų poreikius.
Naudodama savo specialybines žinias įgytas per 10 metų ir norą padėti, kuriu įvairius projektus, kuriuose stengiuosi atskleisti jų autentiškumą, įkvėpti drąsiau žengti vientisos dizaino kalbos link. Mano tikslas yra dirbti su edTech, kultūros, gastronomijos ir kitais verslais, kurie noriai bendradarbiauja, turi įvairių idėjų ir yra atviri naujoms galimybėms.
Iš kur atsirado RYZHA?
Inžinerijos mokslų magistras
Kauno technologijos universitetas
2017 - 2019
Inžinerijos mokslų magistras padėjo išlavinti duomenų analizės ir analitinius gebėjimus. Efektyviai spręsti problemas ir priimti pagrįstus sprendimus. Kurti strategijas, vertinti rizikas ir numatyti galimus rezultatus. Taip pat įgijau vadovavimo kompetenciją, kuri apima vadovavimo psichologiją bei strateginį valdymą.
UI / UX dizainerė
Tandemum
2022 - 2024
Kūriau WEB ir E-commerce projektus. Taip pat analizavau konkurentus, funkcinius reikalavimus ir verslo poreikį. Bendradarbiavau su kitais dizaineriais. Ruošiau dizaino sistemas sukurtiems projektams. Kūriau prototipus.
UI / UX dizainerė
ITMA LT
2020 - 2022
Pagrinde dirbau prie WEB projektų kūrimo: konkurentų analizė, struktūros dėliojimas, WEB turinio kūrimas, WEB dizaino išbaigimas iki galutinio produkto (Desktop / Mobile) bendradarbiaujant su klientu; projekto perdavimas programuotojui.
UI / UX dizainerė | Brand Identity dizainerė
RYZHA
2022 - Dabar
Kuriu WEB ir prekinio ženklo projektus. Bendradarbiauju su įvairiais kūrėjais. Proceso metu apžvelgiu rinką, konkurentus. Identifikuojame su klientu patį poreikį ir tikslus, norimus pasiekti rezultatus. Audituoju turimus projektus. Gryniname projektų stilistikas, deriname prie rinkos ir idealaus kliento.
WEB projekto rezultatai: galutinis projektas (Desktop / Mobile) Figma aplinkoje, projekto dokumentacija (mini dizaino sistema programuotojui ir projekto tolimesniam plėtojimui), konsultacija, esant poreikiui WEB realizacija per Builder'į.
Prekinio ženklo projekto rezultatai: strateginės sesijos rezultatai, logotipas ir jo naudojimo dokumentacija, prekinio ženklo identiteto konceptas (kaip stilistiškai save reprezentuoti įvairiose medijose).
Grafinio dizaino mentorystė
Dizainerių sambūris by Lina Mass
2022 - 2023
Per intensyvius 12 savaičių mokymus išmokau naujo dizaino proceso kuriant prekinį ženklą. Papildomų dirbtuvių metu išmokau įtraukti strateginį mąstymą į brand'o kūrimą (idealus klientas, archetipai).
UI / UX dizainerė
Bright Projects & ExoClass
2024 - Dabar
Prisidedu prie išmanios veiklų valdymo sistemos (edTech) plėtojimo (UI / UX). Padedu versluose atrasti esminius autentiškumo aspektus ir transformuoti tai į funkcionalius ir į ateitį orientuotus WEB sprendimus (UI / UX).
Patirtis
Informacinių technologijų bakalauras (žiniasklaidos IT)
Kauno technologijos universitetas
2013 - 2017
Studijų metu įvaldžiau vizualinio turinio kūrimo įrankius. Video / audio kūrimas. 2D / 3D grafika. Susipažinau su medijų psichologija.
Nori ir tu nuo kažko pradėti? Susisiek
Nori atnaujinti turimą projektą, nes atrodo ne be taip, kaip norisi? Nori sukurti naują ženklą, bet nežinai nuo ko pradėti? Užpildyk susisiekimo formą aprašant esamą situaciją ir aptarsime ką galime padaryti toliau. Parašyti - tai dar neįsipareigojimas dirbti!